Avem 120 vizitatori online
22
Aug 11
Ultima actualizare în 22 Septembrie 2011

Kimisis Theotoku

Locaţie

Acest templu a fost construit in secolul al 16-lea. A avut un rol important in revolutia din 1822 cand a fost distrus de catre turci. Calugarul Athanasios a restaurat-o in 1880-1890. Ultimul calugar a murit in 1983. Rezidentii din Psara aduc icoana Kimisis in sat in fiecare an pe data de 1 august si se roaga acasa. The last monk died in 1983. The residents of Psara bring the icon of the Kimisis to the town every year on August 1st and conduct prayers in the home.

Icoana este returnata manastirii, dupa ziua de 5 august.